I have worked as general medical practitioner for 7 years were I was responsible for the service quality management and medical care at Hospital Geral de Mavalane and later at Centro de Saúde 1o de Maio. At Centro de Saúde 1o de Maio I was also Health Director of the KhaMaxaquene Municipal District and Director of Primary Care in Mavalane Area. I was responsible to have lease with local community, the municipal officials and the Health City Directorate. Later from 2013-2017 I did my medical residence in pediatrics. From 2017 up to now I work and pediatric at Mavalave General Hospital were I am also responsible for the Pediatric Sector. Since 2019 I am the General Secretary of the Mozambican Association of I Pediatrics responsible for the supervision of activities, budgets and programs of the association. There I am also coordinating the national mentoring program (activities and budget) on maternal
Foi Gestor de Projectos na Belutécnica, SA; Foi Engenheiro Orçamentista na Belutécnica, SA; Actualmente é Director de Operações e Gestor de Projectos na EngProjects, SA.
• Montagem de tecto flso e divisorios, ropeiros e cosinhas, chao fluantes, parques, roda-pes, portas e arros, janelas e todo tipo de mobia interior. Manuntencao de mobiliario. Manuseamento de todo tipo de maquinas da oficina de carpinatria.
Contribuir para que meus conhecimentos possam trazer benefícios e crescimento para a empresa, aprimorando também minhas habilidades profissionais. Atendimento ao cliente; Organização dos documentos em arquivos; Assistente de gestão de escritório. Organização do material de escritório; Atendimento por correspondências de emails; Organização do orçamento mensal no departamento técnico; Receber, encaminhar e atualizar o estado de equipamentos aos tecnicos e aos clientes que deixaram para reparação; Agendamento de reuniões e entrevistas; Coordenação das actividades diárias dos técnicos e motoristas; Receber e encaminhar equipamentos informáticos ao centro de reparação e garantias; Elaboração e atualização de relatórios no sistema; Atualização da base de dados; Auxilio ao departamento de recursos humanos; Controle e organização do departamento tecnico; Elaboração de relatorios diarios,semanais e mensais usando word e excel e na base de dados; Vendas ao cliente; Suporte no
I am a student of Management and Finance with more than three years of professional experience in provision of administrative and secretarial services that includes: interaction with public, service providers and customers, provide support to the different departments of company; receive internal goods and services and ensure clear specification and detailed outline of what is needed; My experience also includes financial support in coordinating payments within finance department; Archive invoices processes, payments and all goods and equipment requisition documents.
Trabalhei como supervisora de campo desde janeiro de 2020 a julho de 2021,, em duas associaçoes que actuam na área de HIV e Sida, cheguei a ser responsável por mais de 20activistas. Onde eu dava apoio técnico, formações e supervisão. Sou formada em licenciatura de Administração e Gestão de Empresa e também como técnica de Mecânica de Manutenção Industrial... Estou disponível para Adquirir novas experiências
▪ Coordenar a equipa de Informação de Gestão ▪ Garantir a produção, análise e distribuição de relatórios de Informação de Gestão ▪ Garantir que incidentes e pedidos são entregues dentro dos níveis de serviço definidos ▪ Desenvolvimento de manutenção de aplicações em RPG e .NET
Bem! Estou a tirar o curso de economia pela universidade Eduardo Mondlane na faculdade de economia frequento o último ano no curso e tenho conhecimentos ligeiros sobre a areia, minha expectativa é de ser integrada em grupo profissional onde poderei agregar valor a instituição, sou dinâmica e aprendo fácil , gosto de trabalhar em equipe.
Tenho experiencia como promotor de venda, tenho habilidade em comunicação que me permite dinamizar qualquer instituição que busca um maior fluxo de vendas ou aquisição de mais clientes. sou caracterizado por ser um sujeito motivado, sempre em busca de apreender com muita humildade e priorizando a interdependencia
With an efficient and hardworking approach, a versatile Operations Assistant tackles a wide range of responsibilities. Manages clerical requirements, as well as event planning, purchasing, and the creation of thorough reports. Bringing knowledge and relevant experience to the table. Documentation, expense monitoring, and recordkeeping are all skills that an experienced Operations Assistant, like myself, possesses. From maintenance to financial concerns, i will be able to handle it all. Experienced at managing many projects at the same time. Hardworking and passionate job seeker with strong organizational skills eager to secure entry-level managerial position. Ready to help team achieve company goals and objectives by applying all my knowledge, effort and experience into the daily tasks and willing to take on added responsibilities to meet team goals as well as to learn new things about the job daily.