Certified Development Practitioner, holding a Masters Degree in Development with more than 10 years’ experience on Project/Program management and implementation, finance management, advocacy, partnership building and networking. Results-driven individual, with extensive experience in leading and managing the successful delivery of DFATD, NORAD, Comic Relief and USAID funded projects.
Contabilista de formação superior com experiência em Administração, Gestão de Credito, Recursos Humanos e Logística durante Vinte (20) anos em Empresas Privadas e ONGs Internacionais e nacionais. Desfruta de fortes relações publicas e proactividade. inte anos em Empresas Privadas e ONGs Internacionais e nacionais. Desfruta de fortes relações publicas e proactividade. Laborou com financiamentos da USAID,Terre des Hommes, Governo Alemao,Governo Irlandes entre outros.
Worked in the Food industry for the last 20 years holding positions such as Laboratory Manager ( 12yrs) , Quality Assurance ( 9yrs). Actively implemented and certified Management namely ISO 9001, FSSC 22000 and other Quality related. Trained and authorized pest controller , implemented pest control in various industry as part of the PRPs. Auditing and coaching - Performed audits in food insdutry , customer premises Trained on Management system + 200 trained.
Conhecimento básico de Informática na óptica de utilizador Ms Office (Word, Excel e PowerPoint, Sistema Sapp). Orientação para o cliente, comunicação verbal e trabalho em equipa e sob pressão, adquiridas como Gestora de página e de vendas Online. Relacionamento interpessoal, comunicação verbal, comunicação escrita, investigação, recolha e análise de informação, trabalho em equipa, capacidade de aprendizagem e gestão de tempo, adquiridas durante a formação académica. Planificação, responsabilidade, organização.
Dentro das minhas competências e experiência trabalhando na área mecânica fazendo manutenção e reparação de máquinas, incluindo as máquinas hidráulicas, reúno requisitos suficientes para o preenchimento da vaga anunciada.
Jacquiline Mweli is a passionate Office Management expert & HR Specialist ,highly skilled in performing human resource functions for personnel matters impacting business decisions. Extremely proficient in creating, managing and administering HR systems, policies and procedures with compliance laws. She is an independent worker and multitasker with diverse background in finance as well.