Sou um jovem dinâmico, apto a aprender e com ambição de crescer profissionalmente. Igualmente, sou aberto para aprendizagem, fluente na língua portuguesa e razoável na língua inglesa, com boa capacidade comunicativa, abalizado em relação ao uso das tecnologias de informação e comunicação, bem como a aptidão para trabalhar sob pressão.
Mr. Fondo has over 10 years’ experience working in research and translations for local Mozambique and International NGOs. With a focus on human rights and advocacy, Mr. Fondo has worked with different NGOs as a Program Assistant, Poroject Officer, research assistant and translation specialist. In the capacity of research assistant he has experience in data collection, managing field work, and conducting analysis and Planning and managing budget. Mr. Fondo also has experience in recruitment, and capacity building for Enumerators to conduct field research and for specific project trainings. Mr. Fondo’s responsibilities have included overseeing qualitative and quantitative research, budgeting, quality control using SurvertoGo, SureveyCTO, ODK and other tools, translations, and overseeing logistics. Mr. Fondo received his BA from the University of Eduardo Mondlane in 2014. Mr. Fondo is fluent in Portuguese, Changana, and Chope and is proficient in English. He has also worked in different countries such as Mozambique, Angola,
I am seeking a position at the most reputed organization of yours, where I can utilize my profound and distinguished skills and experience in my field, to improve operations, reliability and availability of the equipment at the facility.
Sou um profissional ideal para preencher esta vaga de técnico Aduaneiro. Pós possuo a maioria dos requisitos exigidos no anúncio. Tenho experiência de importação e exportação, de trabalhar com a janela única eletrónica; Sou um profissional com alto sentido de responsabilidade, espírito de serviço, sigilo profissional, disposto a viajar dentro e fora do país. Acima de tudo, sou um profissional com várias vantagens para a empresa devido as experiências e qualificações académicas de possuo.
-Reparação e montagem de diverso, -Corte óxido, rebarbadeira, guilhotina e mas. -Montagem do aço inox (corrimão), -Montagem e corte de vidros, -Inventário para armazéns. - Requisita conbustivel,peças e ferramentas, -Faz efetividade mensal, -Domínio do Microsoft Excel, PowerPoint. -Nota material, -Usa ferramenta diversa tais como; Alicate diverso, Máquina de rebitar,Soldar, torno Mecânico, berbequim, esquadro,Maçarico,Paquimetro, hidrômetro, fita métrica e diverso...
Sou um jovem licenciado em Gestão Ambiental e Desenvolvimento Comunitário com Habilitações em Ecoturismo na Universidade Pedagógica. Considero-me um profissional orientado e capacitado para lhe dar com várias áreas pois desde a minha inserção no mundo de trabalho e emprego, abracei o mundo associativo virado ao desenvolvimento da comunidade, onde tomei posições de liderança, cooperação, coordenação, programação, gestão de projectos e de treinamentos, posições essas orientadas a comunicação, capacitação e ao desenvolvimento rural em várias áreas de projectos ambientais, sociais/comunitários e de desenvolvimento dentro e fora da escola como mostra o meu Curriculum Vitae.
Tenho muito comprometimento com todas as actividades na minha área de actuação. Sou uma pessoa comunicativa, tranquilo e sincero.. Tenho experiencia na área de Ecomimia e finanças, contabilidade e gestão de recursos humanos, bem como gestão de arquivos. Tenho domínio de ferramentas de gestão e contabilidade (Primavera, SAP, Pastel e Peoplesoft) e sistemas de informática (Windows, word, PowerPoint e Excel).
I developed my career in the area of Agreements and contract management, with an extensive experience in the control of operations of donated funds management, analysis of budgets, preparation and analysis of financial reports of partners and donors, budget tracking, reporting, provision accounts and calculation of results, aiming at mitigating losses and sustainability of the Funds. I started to work at Fundação Manhiça in 2018 with the task to supervise the Projects Unit and build the capacity of management of the team. Assist the Deputy Director for Administration and Finance in the management of all aspects related to budgets, Contract and Budget Manager in overseeing and coordinating the administrative management of all grants and contracts implemented by Fundaçao Manhiça to include support to award setup, staff training, ensure donor rules and regulations are understood and implemented properly, and preparation and submission of donor reports. Participate in monitoring the Fundaçao Manhiça
WORK EXPERIENCE: RED TRANSPORT MOZAMBIQUE, LDA(Oil & Gas Logistics Company) Personnel Logistics Coordinator(Pemba, Maputo and Beira) (From March 2020 to now) To Prepare and Coordinate crew change Operations, From Airport/port/ Hotel, Vice versa, Purchasing supplies, medical care, organize work permits issuance, specialist on all type of Visas for Crew and internal company foreigners. Updating clients on Personnel Logistic operations, Hotel Bookings, quote Personnel Logistic Services ensure quotes have been approved by client. Opening, Organizing and invoicing files, negotiate with suppliers, Validating department Invoices, Managing department Expenses, Managing department Staff, High Knowledge of Immigration procedures. Ensure all files are dully completed before submission to authorities, monitor and guide on evolution of laws, related to stay of foreigners in Mozambique. Familiarized with E-Visa and SIMIGRA System
Importa realçar que sou um individuo com uma vontade incansável de aprender, aderir e vencer desafios. Definido pelo Respeito, humildade, integridade, excelência, responsabilidade; Orientado para resultados de qualidade; Dinâmico e com capacidade de se adaptar a novos contextos; Resistente ao estresse; Proactivo, inovador e com capacidade de definir prioridades; Capacidade de análise de problemas e equacionamento de soluções; Capacidade de trabalhar de forma independente e em grupo.
Áreas de Actuação: - Direito do Trabalho; - Direito Empresarial ( Comercial, Societário); - Direito Criminal; - Mediação de Conflitos em Geral, etc Actividades desenvolvidas: Elaboração de Contratos, Emissão de Pareceres Jurídicos, Condução de Processos Disciplinares, Acompanhamento de Processos em Tribunal, Representação em Tribunal, Recuperação de Crédito, Interpelações Extrajudiciais para vários fins, etc.
Advogado e Agente Oficial da Propriedade Industrial
Jovem, licenciada no curso de Contabilidade e Fiscalidade pelo ISCAM, em busca de oportunidade no mercado de trabalho, com uma experiência nas áreas de Contabilidade, Fiscalidade, Administração e Recursos Humanos, em busca de novos conhecimentos e constituir uma mais valia na organização em que for contratada.
Field technical coordinator with over 5 years of experience working with foreign donor programs, coordinating community activities and providing operational and administrative support. I possess knowledge of subsistence farming systems, agricultural production and community-based natural resource methods, as well as livestock management practices and community association creation. I possess strong multi-tasking skills, with the ability to simultaneously manage multiple activities and schedules, with the ability to supervise over 15 employees. Excellent public contact person, team management, managing vendors and suppliers of equipment and services. Technical knowledge and efficiency orientation.
Pretendo estar inserido em um ambiente laboral dinâmico e desafiador que permita corresponder com eficácia às responsabilidades a mim atribuídas pelo empregador e agregar valores a minha carreira profissional.
Sou uma emprendedora, ja fui activista social a 5 anos, ao longo dos anos fiz curso de sercretariado administrativo, gosto de mi cmunicar com os clientes,aprendo rapido facilmente comsigo mi adapitar a qualquer area. Gostaria de pedir uma oportunide para poder trabalhar numa das empresas.