Dear, I’m contacting you regarding your advertisement for Human Resources Manager opening listed on your website. My interest in this position stems my believe that I have the right combination of relevant staffing experience communication skills and high levels of organization that make me a superb candidate for this position. To date I feel strongest abilities are: 1- Increase employee by rigorously maintaining a positive work environment 2- Developing target outreach recruitment programme to recruit the best talent and meet all departmental hiring requirements 3- Creating user friendly application forms and questionnaires to be used by the organization during staff recruitment and interviewing 4- Arbitraring labor disputes in collaboration with the legal department. I consider my self to be dedicated and dependable individual who possesses excellent verbal and written communication skills. I feel a relationship with your company would be mutually beneficial, as my educational background, Human Resources Manager experience,
An Ambitious, talented, well organized and challenge driven professional who possesses a vast wealth of knowledge in Labour Legal affairs/ Compliance/Legal/ Human resources skills who has a proven record on providing indispensable advice to clients and delivering positive outcome for them.
• 2017-Estagiou durante 3 meses na empresa Coca-Cola Chimoio na área de Manutenção industrial (Manutenção dos Geradores 1;2 e3 , Manutenção dos Compressores de Ar, Frio e de Alta pressão, Manutenção de Equipamento, Manutenção de Sala de Xarope Simples e final, de Equipamento de tratamento de água Residual, Manutenção das Máquinas :Enchedora, Lavadora, Impressão de garrafasvazios, Empacotadora, Desempacotadora, Blowmodo, Labeler, Variopack, Paletizer, Robopack, Revopack, Varioclean e Mixe• 2010-Estagiou durante 3 meses na Metalúrgica na área de Serralharia Mecânica, Torno, Soldadora eléctrica, Fresadora, Instalação e Reparação dos Equipamentos Industrial e HST. • 2010-Trabalhou no C.MC Africa austral Lda no projecto Namacurra Rio Lichiga como Serralheiro Mecânico • 2012-Trabalhou como a judante Mecânica Auto na oficina do Sr.Bentinho • 2017-Trabalhou na oficina do Sr. Jaime como Serralheiro Mecânico • 2018-Presta Serviço da Serralheiro Mecânica, Reparação e Manutenção do Sistema de Refrigeração e Climatização.
Relacionar as experiências incluídas e o cargo desejado; Ter objetividade e concisão; Usar a voz ativa sempre; Manter a organização; Descrever as atividades com detalhes; Descrever os resultados obtidos e prová-los.
Neste momento estou em busca de uma oportunidade de trabalho no qual possa fornecer minhas habilidades, conhecimentos e actitudes concernente a áreas de Auxiliar administrativo, coletor ou editor de dados. tenho experiencias de trabalho como destaca o meu cv abaixo.
Pretendo mesmo crescer e ajudar acrescer com as minhas formações, sinto me capacitado e pronto, seja como técnico electricista residencial bem como técnico Topógrafo.
Mestrando no curso de Sistemas de Informação pela Universidade Eduardo Mondlane. Trabalho na área de informática desde 2002. Minha inclinação na área de informática é em gestão de Servidores e Sistemas. Fiz o CCNA e CCNA Security, certificações Microsoft e Amazon Web Service Actualmente trabalho no Projecto SPEED+ financiado pela USAID que visa apoiar o governo na implementação de políticas na área da Agricultura, Biodiversidade, Comércio Energia,
Graduate of a Masters in Security Studies from the University of Pretoria, graduated an undergraduate and honours degree in International Relations. Possess a practical approach to problem solving skills, communication skills, research skills and excellent leadership skills. Interested in enhancing my career by branching into diverse departments/sectors of the working environment
Estágio na SNV em Monapo durante 45 dias em 2015, também estágio na Mola-Trinta em 2016 durante 45 dias em Nampula e Fez estágio em 2020/2021 no INGD-Nacala e continuo desde 2022 até 2023 como Estagiária no INGD-CENOE-Nacala
From 27th September 2017, Seles Manager ; Companie Premier SuperSpar BAIA MALL Main duties include: - Coordanete activities of wokers in the departament; - Recruitment & training of new staff; - Control daily sales to know the amount of stock to order from the warehouse; - Client and Supplies control; - Place orders from the local suplly; - Develop work plan for the workers throughjob description and maintain standard and discipline; - Client Relationship Management; - Provide customer service in order to increase client satisfaction. maintaining excellent relations with clients to generate revenues for additional business; - Develop relationships with key decision-makers in target organizations for business development. - Ensuring continuous interaction with the customer to make sure that areas of concerns can be worked upon for improved service levels. Ensuring speedy resolution of queries and grievances, maintaining excellent relations with clients to generate revenues for additional business. Developing and