Leading the planning, organisation/facilitation and implementation of projects intervention s. I am a good team player, ability to work under pressure with minimal supervision and adapt easily to various situations because l am a fast learner. My English communication is excellent and l have advanced computer skills. I have successfully implemented literacy promotion project using minimal resources with good leadership skills at grassroot level and also with all stakeholders. I was able to engage community members to fully participate in all projects l have managed for sustainability of the projects. One thing which distinguish me among others is that of my vast technical experience in successfully managing various projects
Sou eficiente nas minhas actividade e gosto de trabalhar em área que aqui descrevi tenho longo experiência, pretendo encontrar uma equipa que posso mi fazer adaptar-se muito fácil, o meu foco sempre atingir as metas estabelecidas nunca desistir tão cedo aprender cada dia mas e passar a minha experiência ao de mas.
RESUMO: • Técnico de monitoria e avaliação de programas • Experiente nas actividades de apoio humanitário • Experiente no desenvolvimento de mudanças sociais e comportamentais • Docente de gestão e administração de empresas • Especializado na produção de cursos de capacitação profissional e desenvolvimento do capital humano • Palestrante experiente • Capacidade de
Na minha função de Gestor de Gestor de Projecto no ICAP na Universidade de Columbia em Moçambique, aprimorei minhas habilidades em gerir subvenções com instituições de formação de saúde e garantir que os beneficiários atendam aos requisitos dos doadores, fornecendo uma base sólida para o cargo de Gestor de Projecto educacionais e outros. A minha comunicação, a natureza centrada nas pessoas e a vontade de agradar proporcionaram-me excelentes relações com os beneficiários das subvenções.
1. Training of all Housekeeping and Laundry Staff. 2. Preparing the Rooms for First time Occupation. A very comprehensive task including the Furniture, Linen and decorative items. 3. Supervision of all Rooms Department staff. 4. Stock Control. 5. Laundry Control. 6. Rooms Servicing and supervision. 7. Managing and Rostering of all Rooms Department staff.